Gonatt

Fan va trött jag är på att gå och lägga mig.

Känns som att det är det enda jag gör.  Sen har jag sån rutten kvalitet på sömnen så natten tar ju aldrig slut. Upplever hela natten i realtid, dvs jag ligger i sängen och vrider mig nästan halva mitt liv.

Nu är det dags att gå och lägga sig snart. Funderar på att skita i det från och med nu.

2 responses to “Gonatt

  1. Du är sååå rolig! Sitter här och flinar för mig själv, och maken undrar vad det är som är så kul! Fyndigt, träffsäkert och helt störtsköna betraktelser! Heja dig, Annika!!

Kommentera

