i otid

Jag är så sjukt punktlig.

Det känns inte alls koolt. Jag skulle vilja komma åtminstone några minuter för sent. Men det är jättesvårt för mig. Jag kommer alltid prick. Det är ju så töntigt.

Ofta tar jag en omväg eller anstränger mig på något annat sätt för att komma lite sent, men jag brukar bara lyckas dra ut på det typ en minut och det märks ju inte ens.

Trots att jag just har talat så varmt om att komma för sent så vill jag att ni ska veta att jag har absolut inget tålamod när andra gör det. Kom ihåg det. ABSOLUT INGET!

One response to “i otid

  1. Yes! Jag är inte ensam. *High Five*

Kommentera

