Topp tre

Ok. Här kommer mina topp tre orsaker till att jag ligger vaken på nätterna:

1. Annons för hissgardin med copyn: Du är unik. Precis som våra hissgardiner. Jaha, då vet jag det. Att jag är lika unik som en hissgardin. Det är inte så himla kul att tänka på mitt i natten.

2. Jag försöker slappna av. Det är så dumt när jag försöker det, för det brukar sluta med att jag spänner mig det värsta jag kan istället. Jag tappar kontrollen över vad som är avslappnat och spänt och blandar ihop allt, sen är det kört.

3. Kattugglan. Det är ju jättefint att den bor granne med oss, och ett eller två hooo-hooo är ju bara hemtrevligt. Men inte i flera timmar. Vad vill den? Och borde den inte göra någon mer vettigt av sin tid?

2 responses to “Topp tre

  1. skitrolig blogg! Du är bäst!

Kommentera

