Pinsamt paket

Jag shoppar en del på lets deal. All möjlig skit blir det.

Den här gången hade jag beställt ett choklad-spel. Choklad+spel=gött, tänkte jag nog när jag beställde, sedan glömde jag bort det hela i vanlig ordning. Så när jag skulle hämta ut ett paket idag hade jag ingen aning om vad det kunde vara. Själva paketet såg helt mystiskt ut, så jag frågade glatt mannen i affären där jag hämtade ut paketet om han kunde se var det kom ifrån.

Han ba: –Hmmmm….njutningskompaniet står det….. Plötsligt skrek det jävla paketet VUXENLEKSAK!!!! och jag blev akut generad och såg helt påkommen ut. –Det är choklad, sa jag med världens onaturligaste röst.

–Klart det är, sa han då.

One response to “Pinsamt paket

  1. åååh, jag hade nog sjunkit genom jorden precis där! :p

Kommentera

