Moralpanik

Det är inte ofta jag får moralpanik. Men.

I bilen hörde jag en radioreklam som var typ så här: ”Är du en kvinna som inte känner dig sedd och uppvaktad i din relation? blablabla är en ny dejtingtjänst som hjälper dig att hitta den flört du behöver….”

Va fan? Är det verkligen lösningen som känns fräschast? Själv har jag inga sådana problem eftersom jag är ihop med Maggan och han är underbar. Förutom just idag när han har den otroligt dåliga smaken att vara magsjuk.

3 responses to “Moralpanik

  1. Har också hört den radioreklamen ett par gånger.. nästan så jag hoppades på att det skulle vara ett skämt först. Alltid trevligt när ett företag uppmuntrar otrohet…

  2. Word. Blev också chockad när jag hörde den… I april kommer radiospoten för Dragans Drugs – en webbshop för den nyfikne.

Kommentera

