Bra skit

Har bestämt mig för att bli lite mer som den här videon.

Lite mystisk på ett franskt sätt. Man vet inte var man har mig, så galen och spännande är jag.

Tänker att jag kan komma undan en del ansvar då. Ska testa hela idén nu på en gång på den parkeringsvakt som jag ser lappar min bil just i detta ögonblick.

2 responses to “Bra skit

  1. Åh vad jag saknar dig! Och det är inte bara för att du är rolig, trots att du är så här rolig (måttar så stort jag kan med armarna). Ses nästa vecka!

Kommentera

