Regression

Lite orolig för min mentala utveckling som tycks gå bakåt.

Har jag redan nått den punkt i livet då man vänder och går i barndom? Verkar inte bättre. Märks inte minst på koncentrationsförmågan. Kan ju inte ens titta på en hel film utan att antingen snabbspola eller längta intensivt ett tramsigt avsnitt av 30 Rock.

2 responses to “Regression

  1. men fyfan jag vet! vart fan har koncentrationsförmågan tagit vägen? halvtimmes serier är grejen. vid en timme måste jag ändå dra gränsen, då har jag helt tappat det och börjat knyppla mentalt istället.

  2. Haha! Knyppla mentalt. Fan va bra!

Kommentera

