En otäck lista

Dags nu för: listan på brudar som jag är rädd att hamna bredvid och vara tvungen att konversera på en mingelfest.

1. Madonna –Livrädd. Läskig på så många plan.

2. Noomi Rapace –Ny på listan. Men inte mindre otäck för det.

3. Regina Lund –Behöver inte förklara mig där känner jag.

4. Eva Röse eller Tuva Novotni eller egentligen vem som helst av de där dramatenbrudarna.

2 responses to “En otäck lista

  1. har jag berättat att två (2) av mina boyfriends blivit lite stötta på av eva röse? jäla brud, ge dig på någon i din egen ålder säger jag.

Kommentera

