På allmän begäran

Eftersom mina två läsare tigger och ber om att få lite snyltdjur så har jag nu lämnat radioskuggan för att hörsamma er.

Dessvärre har jag varit på vischan så länge att jag inte har något vettigt att säga. Så nu tänker jag prata lite om mördarsniglar istället.

Mördarsniglarna har hittat till oss och de gillade vad de hittade. Det vill säga sallad. De har hängt i horder över mina ynka salladsblad. Maggan har tagit ett avlagt kastspö som han spetsar dem på. Som ett sjukt äckligt grillspett. Sen kastar han över dem till grannen.

Ledsen för det här medelålders inlägget. Ska skärpa mig och bli som folk när semestern är slut, men jag har en vecka kvar.

MOOOHAHAHAHAAA!

4 responses to “På allmän begäran

  1. eh? jag är en trogen läsare.

  2. Ååååå va fint av er! Då har jag fyra.

  3. Och jag! Glöm inte mig!!!

Kommentera

