Lurigt

Nästan alltid när jag badar tänker jag på läskiga grejer som jag inte vill stöta på i vattnet.

Då menar jag såklart inte helt orealistiska grejer som sjöodjur och sånt.

Här är en lista över läskigheter som är fullt möjliga att simma in i på västkusten:

  • Vithaj. Jag tänker mig att de har navigerat fel. Det kan visst hända.
  • Nån läbbig val eller ett stim med späckhuggare. Det står ju faktiskt i tidningen då och då att nån har sett en stor hungrig val skvalpa runt.
  • Ett lik. Inte alls otroligt att det dyker upp. Tänk va sjukt äckligt!
  • En orm. Det har jag faktiskt träffat på under en simtur. Inte najs alls.
Kommentera

