Koma

Skolavslutningen på lille J:s skola är alltid en mkt lång historia.

Nåväl, vi överlevde och glädjande nog var lille J sötast i år med.

Konstaterar nu att solen har gått i moln och att jag har missat massor av värdefulla soltimmar hela veckan när jag kunde vart ute och blivit läckert gyllenbrun. Undrar vad jag har gjort istället? Minns inte ens. Typiskt beteende för mig när jag är ledig. Tror jag hamnar i en egen tidszon där min tid går MKT långsammare än den verkliga tiden. Alltså när jag typ har hunnit ta på mig kläderna och funderar på att ta mig ut har klockan blivit 17.00 och det är ingen idé längre.

Kommentera

