Tisdag –möjligheternas dag

Det är möjligheternas dag därför att den har inte startat än och jag har därmed hunnit tramsa bort den.

Snart trycker jag på startknappen och då tänker jag mig att jag städar. Alltså, jag sitter inte och tänker att jag städar, utan jag gör det på riktigt. Plockade just ut en gurka ur kylen som hade antagit en flytande form, så jag känner att städning förmodligen är en bra grej. Tror jag ska dra på mig en slampig sommarklänning för att komma i städstämning.

Kommentera

