Poänglöst

Vet verkligen inte vad jag ska skriva och borde nog låta bli egentligen.

Har vart hos frisören. Blev sjukt snygg igen. Lite som Victoria Beckham, fast blond och med något mer underhudsfett.

Nej, kan faktiskt inte komma på nåt mer nu. Förutom att jag hatar ”ambient”. Tror åtminstone att det är det jag hatar.

2 responses to “Poänglöst

  1. Du skulle ju kunnat skriva något om bilden till texten. Vad fan är det? Vilka är de??? Han till höger, med hotpants. Eller han med glasögonen i munnen. Man vill ju döda dem. GHAAAH!!! Jag vill ha den till profilbild. Den rör om i mitt inre på ett oroväckande sätt.

  2. Eller han som ser ut som en glad kyckling…. nej, den bilden får tala för sig själv.

Kommentera

