Note to self

Har gjort en lista till mig själv så jag ska komma ihåg vad jag inte bör ge lille J:s fröken i avslutningspresent:

  • Stringtrosor
  • Svenska skrivregler
  • En flaska Gin
  • Vibrator (eller vad som helst från Martinshop)
  • Ett inramat foto på mig själv

Hade förresten en sjuk mardröm i natt. Drömde att Maggan lämnade mig för en dragqueen  (”han är mer kvinna än du”). Som om det inte vore nog blev jag sedan jagad av en tiger. Inte ok.

P.S. Bry er inte om bilden, man kan bli galen om man tittar på den för länge.

One response to “Note to self

  1. Känner mig som bruden till höger… otroligt bra bild!

Kommentera

