Helt sjukt

Beslutade mig för att sluta tramsa och bli sjuk i stället.

Vanligen när jag ska vara sjuk så springer jag runt och tvättar och tömmer diskmaskinen och är allmänt duktigt, men inte den här gången. Masde mig hem från kontoret och la mig direkt i sängen. För att inte behöva gå upp någonsin mer tog jag med: mobilen, vanliga telefonen, datorn, choklad, te, bok, och två tidningar.

Sedan var jag förstås ändå tvungen att gå upp och gå på möte med vår brf. Segt. Det är alltid en kvinna med otroligt släpig röst som tar ordet HELA TIDEN och säger nåt skogstokigt som inte hör till saken alls. Hon finns i alla föreningar tydligen.

Kommentera

