Fri lek

Jämt är det jobb och jobb.

Allt ska man tydligen behöva göra själv. Aldrig är det fruktstund och fri lek.

2 responses to “Fri lek

  1. när jag blir stor ska jag ha ett jobb med flexibla arbetstider och minst 5 veckors semester. inte plugga hela terminerna och jobba hela sommaren, jag är fan utbränd efter fem år som student.

  2. Efter att ha jobbat vid ett band i industribranschen så är livet efter det en fruktstund… fri lek har jag jämt också. Det är minst sagt helt okey att vara mig… 🙂

    Ps… Din blogg e så kul tycker jag, bra jåbbhat!

Kommentera

