Lite lördagsgott

Jag sitter här och tänker på att Nigella och Carola är lite lika.

De har samma psyko-utstrålning och samma galet goda självförtroende. Samtidigt är de lite heta. -Joho, det är de visst!

Om jag hade vart kille, eller lite mindre hetrosexuell så hade jag nog velat ligga lite.

Nog om detta, nu lämnar jag över till Billy Idol:

One response to “Lite lördagsgott

  1. men nigella är så mycket mer fuckable än carola någonsin kommer bli. jag vet inte om det är volangerna, rikemansfruattityden eller tuttarna som gör det.

Kommentera

