Overkligt

Det här hände mig idag:

Jag stod parkerad i stan och väntade på några vänner. Bilen framför mig är en fet cityjeep. I den sitter en gubbe. Han startar sin bil, men har backen i så han kör in i min bil. Inte hårt, men ändå. Då går han ur sin bil för att kolla att hans egen bil inte blivit skadad, kastar inte ens ett öga på min. Efter det går han fram och skäller ut mig för att jag stod så nära honom.

Overkligt.

Vet inte hur jag ska illustrera denna händelse, så det får bli en hund i folie istället.

2 responses to “Overkligt

  1. du skulle ha örfilat honom. ingen människa på jorden, iaf i din närhet, skulle protesterat. jag har gjort det

  2. Tro mig, örfilen hängde i luften, men den fega gubben sprang ju snabbt in i sin bil och körde iväg. Han blev väl skrämd av mig, muskelpaket som jag är:)

Kommentera

