Pokemon

Lille J ba: Jag vill ha pokemonkort i julklapp.

Vi ba: Gav honom så jävla mkt pokemonkort så han tappa andan. Såklart. Vill grabben ha pokemonkort så ska han få det. Grejen är att han fick en massa energykort också (typ av pokemonkort) och jag är nu tvungen att försöka ta reda på om/vad dessa är värda. Får verkligen migrän så fort jag försöker läsa på pokemonreglerna. Inte ens min nördiga kille Maggan orkar läsa dem. (Han onanenarar typ till manualer annars.)

Pokemon har iallafall skojiga namn tycker jag, typ Surskit och Snorlax.

4 responses to “Pokemon

  1. Onenananananaanerar. Haha.

  2. Jaja. En fylleblogg.

  3. Hm fylleblogg, kom inte vi vid 19 tiden? Det märktes inget 😉 Men vi kanske störde M.
    Man kanske skulle starta en fylleblogg… äntligen få lite sagt.

  4. Haha! Jo, men vinet ni hade med var ju så gott. Kunde inte låta det förfaras.

Kommentera

