Bonjour

Igår drack jag lite glögg och sedan lite rom och det ångrar jag ju givetvis. Jag ångrade det särskilt mycket för sju timmar och femtiotvå minuter sedan.

4 responses to “Bonjour

  1. Holy fuck vilken ful tatuering. Gjorde du den för sju timmar och femtiotvå minuter sen?

  2. Jag är också nyfiken. Gjorde du det 3an?

  3. Jag kan glatt meddela att jag varken gjort den eller bett någon placera den på min kropp. Den knaggliga gammelamerikanen tjänade endast som illustration av mitt generella mående igår morse.

  4. Vi är nog många som pustar ut nu.

Kommentera

