Inte så bra reklam

Vilken sjukt dålig reklam det går på tv nu.

Hörde den med ett halvt öra medan jag var upptagen med något viktigt (tetris). Det var för nåt schampo, typ Wella eller nåt.

En riktigt slemmig stylist säger typ (tänk en grymt tillgjord 08-dialekt nu): Nu ska jag avslöja min tre-stegs-metod för ett perfekt hår; schampo, balsam, styling!

Man ba, ….ööööööhhh…..

3 responses to “Inte så bra reklam

  1. en revolutionerande upptäckt.

  2. Eller hur! Jag har ju alltid tagit fel ordning; styling, balsam, schampo. Inte undra på att frisyren jämt ser så kristen ut.

  3. jag kör bara balsam. inte konstigt att mitt burr alltid är så flottigt och fritt från tovor.

Kommentera

