En sorts lista

Idag blir det en lista.

Eller snarare en uppradning av kändiskockar. Jag tänkte det kunde vara intressant att veta vilka jag är för och vilka jag är emot:

Leila Lindholm -Mot

Per Morberg – För

Monika Ahlberg – Mot

Nigella Lawson – För faktiskt

Tina Nordström – Mot

Anna Bergenström – För

Jamie Oliver – För

Gordon Ramsey – Mot, fast är lite attraherad av honom samtidigt

7 responses to “En sorts lista

  1. nej, nej, nej! gordon är ju bäst.
    i love him.

    (och sjukligt attraherad)

  2. Vaddå faktiskt? Nigella är bäst! (och ja, jag är lite attraherad av henne)

  3. håller med AR, Nigella är ju mest fuackable av hela bunten!

    Sedan tycker jag faktiskt tina är en sköning också.

    Fet diss dock till Per äckel-man Moberg, som är min största anledning att bli lesbisk. Och bara äta mat jag lagat själv. Tänk om alla svinar som honom? tro fasen att sjukdomarna sprider sig i det här landet.

  4. Ja, Nigella är en pudding. Men Tina. Nej, hon känns för kristen. Per Morberg däremot är het. Ge dig hän bara!

  5. Per Morberg är kung. Nu har jag sagt mitt.

  6. Förresten. Hatar du tjej-kockar eller vad?

  7. Nigella!!! Är inte hon tjej kanske? Anna Bergenström!!!! Tjej.

Kommentera

